Reisdocument laten bezorgen

Nadat u een paspoort of ID kaart bij ons heeft aangevraagd, wordt uw reisdocument gratis bezorgd op een door u gekozen adres en tijdstip. Bezorgen kan in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden.

Bezorgafspraak

  1. U maakt een afspraak voor een paspoort of ID-kaart. Jonger dan 18 jaar? Paspoort of ID-kaart.
  2. Na uw afspraak, ontvangt u een e-mail voor het maken van een bezorgafspraak;
  3. In deze e-mail staan inloggegevens. Hierin staat ook uitgelegd hoe u inlogt;
  4. Een bezorgafspraak maakt u op mijnafspraak.nl.

Afspraak volgen of wijzigen

Nadat u een bezorgafspraak heeft gemaakt, kunt u deze wijzigen of volgen via mijnafspraak.nl.

Veiligheid

U controleert dit op 3 manieren:

  1. Pasfoto. Op de dag dat AMP Groep langskomt, staat op mijnafspraak.nl vanaf 07:30 een foto van de medewerker;
  2. Code. Bent u iets minder goed in het onthouden van gezichten? Op mijnafspraak.nl staat vanaf dat moment ook een unieke code van 4 cijfers waarmee de medewerker zich kan identificeren. Vraag hier gerust naar;
  3. Bedrijfspas. De medewerker draagt een AMP-bedrijfspas.

Meer informatie

Meer informatie over het bezorgen van reisdocumenten vindt u op Veelgestelde vragen.

Contact

Klantenservice – AMP Groep

Als meerdere gezinsleden op hetzelfde moment een document aanvragen, dan is het mogelijk om deze documenten ook tegelijk te laten bezorgen.

  • Als u een spoedaanvraag doet, omdat u snel een nieuw document nodig heeft;
  • Als u een geldig visum in uw paspoort heeft, waar u nog gebruik van wilt maken;
  • Als u uw paspoort of ID-kaart, die u nu in bezit heeft, kwijtraakt in de tijd tussen de aanvraag en de bezorging;
  • Als uw adresgegevens in onderzoek staan, dat betekent dat niet duidelijk is op welk adres u woont. U moet eerst uw inschrijving regelen bij de gemeente.

Is dit het geval? Dan haalt u uw paspoort of ID-kaart af aan de balie waar u de aanvraag heeft gedaan.