Reisdocument laten bezorgen
Nadat u een paspoort of ID kaart bij ons heeft aangevraagd, wordt uw reisdocument gratis bezorgd op een door u gekozen adres en tijdstip. Bezorgen kan in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden.
Bezorgafspraak
- U maakt een afspraak voor een paspoort of ID-kaart. Jonger dan 18 jaar? Paspoort of ID-kaart.
- Na uw afspraak, ontvangt u een e-mail voor het maken van een bezorgafspraak;
- In deze e-mail staan inloggegevens. Hierin staat ook uitgelegd hoe u inlogt;
- Een bezorgafspraak maakt u op mijnafspraak.nl.
Afspraak volgen of wijzigen
Nadat u een bezorgafspraak heeft gemaakt, kunt u deze wijzigen of volgen via mijnafspraak.nl.
Veiligheid
U controleert dit op 3 manieren:
- Pasfoto. Op de dag dat AMP Groep langskomt, staat op mijnafspraak.nl vanaf 07:30 een foto van de medewerker;
- Code. Bent u iets minder goed in het onthouden van gezichten? Op mijnafspraak.nl staat vanaf dat moment ook een unieke code van 4 cijfers waarmee de medewerker zich kan identificeren. Vraag hier gerust naar;
- Bedrijfspas. De medewerker draagt een AMP-bedrijfspas.
Meer informatie
Meer informatie over het bezorgen van reisdocumenten vindt u op Veelgestelde vragen.
Contact
Als meerdere gezinsleden op hetzelfde moment een document aanvragen, dan is het mogelijk om deze documenten ook tegelijk te laten bezorgen.
- Als u een spoedaanvraag doet, omdat u snel een nieuw document nodig heeft;
- Als u een geldig visum in uw paspoort heeft, waar u nog gebruik van wilt maken;
- Als u uw paspoort of ID-kaart, die u nu in bezit heeft, kwijtraakt in de tijd tussen de aanvraag en de bezorging;
- Als uw adresgegevens in onderzoek staan, dat betekent dat niet duidelijk is op welk adres u woont. U moet eerst uw inschrijving regelen bij de gemeente.
Is dit het geval? Dan haalt u uw paspoort of ID-kaart af aan de balie waar u de aanvraag heeft gedaan.